ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში. აღმოვაჩინე, რომ პროექტებით სწავლება უფრო სახალისო და ბევრისმიმცემია მოსწავლეებისათვის, ისინი უფრო მეტად არიან ჩართულენი სასწავლო პროცესში, კეთების დროს კი,მოსწავლეებს უვითარდებათ არა მარტო ცოდნისა და გაგების, არამედ მაღალი სააზროვნო უნარები, რაც დამეხმარება ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგზე გასვლაში.
воскресенье, 2 февраля 2014 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
0 коммент.:
Отправить комментарий